26 Temmuz 2015 Pazar

Pancake Ve Krep Burada Yenir

Pancake Ve Krep Burada Yenir !!!!!

Üniversiteyi ABD de tamamlayıp bir yıl da bu ülkede çalıştıktan sonra Türkiye ye gelir, otomotiv sektöründe çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra canına tak eder ve daha önce aşina olmadığı bir işe koyuluverir: pancake ve krep yapıp satmak......Atıl Talu dan bahsediyorum.
     Fransa ve ABD den getirttiği makine ve gereçlerle bir girişimcilik örneği ortaya koyan bu genç , Rimos adını verdiği cafesini Çeşme Ilıca da açar.... Ben de sizlere bu müthiş lezzetleri elimden geldiğince tanıtmak istedim.
Adım adım sebzeli krep....


Veee hazır...,afiyet olsun..!

Sırada pancakelerimiz var;

Burpan...



Kumpan....







Rimos tan seçmeler...








         
                      
Yolu Ilıca ya düşenlere Rimos a uğramalarını tavsiye ederim....
             GÜRHAN CANDAN

1 yorum:

  1. Böyle tatları değil tatmak, görmek için bile Avrupa'nın sokaklarında dolaşmak gerekir sanırdım... Meğersem yanı başımızdaymış. Yolumun memleketime düştüğü ilk vakit Rimos'un bu harika gözüken lezzetlerini deneyeceğim :)

    YanıtlaSil